18/9 Den som väntar på något gott

Väntar aldrig för länge, är det inte så man säger?

Vad har hänt nu då?, Viggo har tagit sönder tangentbordet så man får trycka som en idiot på mellanslagsknappen :D
Han har också stått själv i några sekunder ett par gånger,han kryper som normala bebisar.
Han kan vinka :)

Öppna förskolan har börjat igen likaså babysimmet, men vi va inte med denna vecka då han är lite snorig igen..
Sedan är vi ju mycket med Frida och Lucas såklart.
Jesse är också helt fantastisk då hon är branvakt lite då och då och gör det möjligt att jag ska kunna jobba lite!

Vet inte om jag ska skriva så mycket mer men Thobias och jag har varit förlovade i 2 år (igår). Tiden går verkligen fort när man har roligt!

Ska ladda upp ett gäng bilder på charmtrollet!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Jaaa, äntligen har ni stigit upp!Ni hade ju sovmorgon den 31 aug.HiHi.

Viggo är ju bara för söt, han ser så finurlig ut på korten, precis som om han tänkte "vad ska jag riva ner nu".

2009-09-18 @ 12:05:47
Postat av: Faster Tess

Åh fasters lilla tusse börjar bli en stor pojk nu..



:-) längtar sjukt efter er..

Puss o kram

2009-09-18 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0