23-28/11 1årskalas!!! mm

Ja nu har Viggo blivit 1 år. Tänk va tiden går och jag bara tjatar om de hela tiden :)

Vi började veckan med att åka hem till mamma och Göran för att hämta marsipan som vi skulle ha till tårtorna,
vi hann även med att åka till min moster och hennes man, vi fick massa gott fika..tycker det är så mysigt att komma till er ni är alltid så glada, vi tycker om er :) (vet att ni läser)

Den stora dagen firade vi här hemma med grannarna, Viggo fick tröja,byxor och ett pussel med en massa klossar..
Utav oss fick han en ratt lite kläder och annat smått och gått..

Fredagen ägnade jag åt att baka och advetpynta lite, jag hann med allt :)

Så kom den stora dagen då vi hade bjudit in till kalas och Viggo skulle få vara med om sitt första och sista stora 1årskalas :)

Viggo tackar alla för de fina paket han fick och hans mamma för hjälpen!

Vi vill även grattulera Anna och Victor till sin fina dotter..

Nu blir de inte mer skrivet...njut av bilderna!

Blir snurrad av gammelmoster!


Nöjd 1åring












Presenter


Presenter, alla syns inte men mycket saker blev de




Gammelfarmor har stickat :)


Dräckt med paul frank (märkes unge):P





Dagen avslutades hos pappa :D den bästa av dom alla!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Tack för igår, det var jätte trevligt. Krama gosungen från morfar.

2009-11-29 @ 12:58:13
Postat av: Frida

Stora killen nu ju ;)

Många fina saker han fick av alla.

kram

2009-11-29 @ 14:53:19
Postat av: Mormor

Tack för kalaset, för god mat och tårta!Det är alltid lika roligt att komma till er,antar att Viggo sommnade som en stock sen,det var en stor dag för honom med massor av folk och paketöppning, fast jag tror att mamma hade minst lika roligt med paketerna!

Kram på er!

2009-11-30 @ 08:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0