10/11 Viggo har träffat Pippi

Yes, vi har varit på Astrid Lindgrens Värld. Viggo Jesse jag och Jesses syster Nina..
Vi hade en helt underbar dag där handlade årets första glögg och lite smått och gott.

Vi har även haft Viggos gammel mormor och gammel morfar här på besök en dag

Viggo har blivit passad av morbror Johan då jag va och klippte mig :)

Vi har även fångat en råtta här hemma BLÄ..

Vi har firat farsdag här hemma för första gången, pappan ihuset fick sig en ny matkasse gjord av mig och Viggo, en film och en låda med skumtomtar och dom där tomtarna hittade Viggo i lådan i köket och han lyckades få upp lådan och ta sig en tomte :D
haha












Kommentarer
Postat av: johan

vad söt han är!!

2009-11-13 @ 16:28:28
Postat av: Mormor

H,ha vad han ser lycklig ut med skumtomten i munnen!Det smakade nog gott.

2009-11-16 @ 15:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0