31/5 Tanden

Kanske vore läge att skriva lite?
Som ni redan vet så har vi tillbringat veckoslutet hos mormor och alla andra :)
Har faktiskt inte tagit så mycket kort, vet inte varför, men i torsdags så va vi och åt middag med min farmor och farfar, i fredags va morbor Johan och vi i stan, handlade en massa till lillkillen, lite till mig själv med för den delen! Ska se om jag tar kort när jag kommer hem ikväll på de jag köpte, Viggo har iofs använt lite av de han fick och det betyder ju att det ät smutsigt då han spyr och har sig!

Vi skulle ju åka till fotografen i lördags och de gjorde vi också han blev hur bra som helst på korten, en glad skit har vi till son! Fick med mig två stora kort på honom, men dom andra vi tog kommer jag få så fort Mattias är färdig med dom, kommer nog på skiva så kan jag lägga upp lite här!

När vi kom hem från från fotograferingen så blev Viggo lite grinig och jag visste inte varför, tittade i munnen lite och vad ser jag inte då? Jo en TAND som är på väg upp, vår lilla kille börjar verkligen bli stor :D

Idag är det söndag och vackert väder ute, vi ska packa ihop alla våra saker som ligger utspritt över hela huset sen ska vi åka till morfar en liten runda, måste upp på outletten och köpa en solhatt till Viggo sålänge innan jag kan gå på marknad och köpa en ny keps till han, då den dumma stora hunden lukas åt sönder den igår.

återkommer senare ikväll när vi kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0