20/5 Falukorvs kalas.

Idag va de meningen att Viggo och jag skulle ha åkt till ukna, men det blir att vi gör det hela familjen i morgon då pappan med är ledig! Skönt!

Därför blev det ändrade planer och jag följde med Frida till oskarshamn och handlade lite, när jag står i kassan och tittar på vad jag ska betala INNAN alla mina varor blippats så visar det 1950 kr ! Jag säger till kassörskan att det måste vara något som är fel, och hon tittar på kvittot på datorn och det visar sig att det hade kmmit in 30 falukorv istället för 1. HAHA!

När vi kom hem så vilade vi lite och så kom åskan som tur va så blev det inte så allvarligt och det är inte så farligt när det är ljust ute, då ser man inte blixtrarna så mycket!

Mormor kom på besök också, vi åt lite mat och gick en runda och plockade årets första liljekonvaljer, det doftar så gott i köket nu,


Mormor och Viggo


Börjar bli riktigt bra på att sitta.


Så fina!


Kolla faster Tess vad fin han är i sina skor!


Kommentarer
Postat av: Christin&Anton

Ja det stämmer. Söt han är lille grabben

2009-05-23 @ 11:15:14
URL: http://erlandssonjonsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Angående vällingen. Han har HATAT den, vi har provat både majs och havrevälling. Blandat ut med ersättning och grejat. Nu blandade vi 60%ersättning 40% välling och han har ätit 4 flaskor utan problem. Så det lossnar nog :) Havrevällingen gillar han mer, han äter ju havregröt så är lite mer van vid smaken. Lycka till :)

2009-05-25 @ 10:46:19
URL: http://alexandersliv.blogg.se/
Postat av: Faster Tess

åhhh jaaa hihi

vad han skrattar tussen... ;-)

Måste ses snart börjar längta....

kramar



2009-05-26 @ 11:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0