1/5 Maj

Jaha nu är det maj också tiden går verkligen fort. Idag fyller Frida år, halvvägs till 50 blir hon, de ni!

Synd att Thobias jobbar idag, så tråkigt...dagen går så sakta när man vet att alla andra har sina respektive hemma. =/

Vi har iaf blivit bjudna hem till Thobias kompis i em/kv det ska bli trevligt,
Efter de så åker vi nog ner till Viggos mormor och Göran. Ska även hälsa på morfar.
Hörde att min farmor och farfar hade åkt till stugan, kanske skulle man åka ner dit med och hälsa på? Vi får se vad som händer.....Jag har inte så mycket att skriva, jo  vi lånade lite filmer av Frida och Ronny igår, kollade på bad boys 2 den va bra men som ni redan vet så har ju jag väldigt svårt att vara vaken efter 22 det hade jag även igår, får väl kolla klart på den senare...

Nu blir de nog lite frukost tycker jag är hungrig det hör också till ovanligheten att jag är hungrig på morgonen.

Hoppas ni alla får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0