10/5 Tack

Måste börja med att tacka för en mycket trevlig kväll hemma hos Frida och Ronny! Vi skrattade konstant hela tiden haha inte nog med att vi fulade oss och sög in ballongluft så vi lät som ja jag vet inte vad, roligt va de iallafall!


Barnen somnade vid 8-tiden och sov hela natten Viggo vaknade när vi åkte hem vid halv tre och va vaken en stund, sen vaknade han igen vid sju, man va inte så pigg då vill jag lova, kan erkönna att jag inte varit pigg på hela dagen det är först nu som huvudvärken har släppt och man börjar bli som en människa igen.....


Grattis till Göra som fyller 52 år idag!


Egentligen så skulle vi ha varit här hemma hos oss igår, men eftersom dom har lilla Alice med så är det lättare för dom att vara hemma då hon kan gå och lägga sig när hon vill. Vi stod för maten och lagade den med, som tack för de fick vi en pyamas till Viggo så sött...




Jag orkar inte skriva mer nu, Thobias och jag ska mysa i soffan framför en film!
Hörs i mon!


Kommentarer
Postat av: frida

tack själv för en rolig kväll kramiz

2009-05-11 @ 08:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0