forts....

Viggo och hans pappa ligger utslagna på soffan efter middagen så allt är i sin vanliga ordning..Glömde skriva hur snopen jag blev i morse när jag gick upp för att släppa in hunden vid kvart över sju..han va inte där? Och hur lyckas man att slita sig från en kjedja? Som tur va så va han ganska lydig idag så efter att jag ropat ett par gånger så kom han hem igen, faktiskt jobbigt att ha hund när det är någon tik som löper..

Hur skulle de se ut om våra män kom springandes flåsande och med dregel runt munnen när dom vill komma till..snacka om avtändande :) tihi..

Nu skenade fantasin iväg, tankarna flög också iväg på när våran underbara son växer upp och tänk när han blir så stor att han kommer hem med tjejer..ojoj..fast för oss kom mer han ju alltid vara lilla Viggo..

Och jag sa ju att jag skulle ta med kameran idag på simmet men ni vet jag är ju mamma nu, vilket betyder att jag glömmer den..

Om en stund ska Viggo och jag åka in till Fliseryd och gå en promenad med Christin och Anton, Viggos pappa får vara hemma och vila upp sig efter en lång dag på jobbet..

I morgon är det onsdag och vi har inget inplanerat under dagen...
Återkommer med bilder på promenaden (om jag kommer ihåg kameran)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0