8/3 Vanlig söndag

Idag är det söndag igen...Igår när vi kom hem från mormor vid typ halv 8 så gick vår hund ut som vanligt, han brukar gå å kissa och komma upp och lägga sig på trappen igen, MEN igår gjorde han inte de...han va borta, Thobias gick bort till grannen för att se om han va där. Men han konstaterade att deras hund också va borta, alltså hade dom gått en runda...jaja tänkte vi och skrek deras namn och busvisslade men inga hundar kom..
Jag och Viggo gick och la oss vid 23, Thobias va uppe och kollade på tv (som han brukar) :)
vi 01.00 vaknade jag till och tyckte att jag hörde Lukas flåsa lite, så yrvaken gick jag ner och ja där va han DYNGsur och trött..även lilla Tilda kom in så vi hade dom i hallen resten av natten.. Så idag på morgonen va de bara att ta tag i damsugaren för det va inte LITE grus i hallen... :D haah Varför dom stack har vi inte en aning om kanske är det så att tilda börjar löpa lite och då vet jag att vi inte har en chans om Lukas får nys om de, (översexuell) så han får va i kedjan ute nu...nog om de...

Jag skrev ju ett litet inlägg igår när morfar och Viggo somnade på soffan, jag smög och hämtade kameran och vips så blev det ett fotografi..,


Trötta "gubbar"


Kolla vika fina pojkar vi har!

Lovade ju att lägga upp ett kort på mig med mina nya glasögon här kommer det....


Faktiskt nöjd med glasögonen...

Sen är jag bara tvungen att lägga ut detta kortet på Viggo han är så skön, Thobias och jag hade precis ätit pizza därför det är kartonger på bordet.,..


Sköna killen eller?

Jag har även bakat sockerkaka, rulltårta och drömtårta idag hade så mycket ägg som behövdes användas...Nu ska vi gå till grannen och dricka kaffe och fika på det nybakta!!

Imorgon är det en ny dag igen, och vad vi ska göra då det ha jag ingen aning om tr


Kommentarer
Postat av: Tess faster

Hahaha hur skön ser han ninte ut o va då.. kolla vuxenblicken i de där ögonen.. stört skön thats my boy.. Puss o kramar o massa till er

2009-03-10 @ 13:31:10
Postat av: Linda

Faster Tess: han är ju stört skön!

2009-03-10 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0