5/3 Städning

Nu har det gått några dagar igen utan att jag skriver vilken dålig mamma? Nä jag hoppas inte man är en dålig mamma bara för man inte uppdaterar bloggen? :O

Det är konstigt att ett liv kan ändra sig fort, ja nu har man blivit mamma och bildat en riktig familj, vilket innebär matlagning, städning bajsblöjor och tvätt...Konstigt att man ändrar sig som person bara man får ett litet barn, man är mycket mer noggran när man gör saker och man är livrädd att det ska hända barnet något, har även börjat tappa minnet som är vanligt när man blir mamma :D då är man gammal eller?

Vi va på babysim i tisdags och Viggo han dök två gånger :D han är så söt ska lägga ut bilder på han i badet för nästa vecka så ska pappa med följa med och då kan man ta lite kort :) Imorgon ska Viggo och jag åka till Emmaboda igen för jag ska hämta mina nya glasögon...

Ikväll så ska Viggo vara med sin pappa då morsan ska iväg på ljusparty det blir trevligt, ska ta sällskap med Christin..

Jag har städat och skurat golven så nu väntar jag på att golven ska torka så jag kan börja med maten ska göra köttgryta idag..mums...


Här han vi Anton i mamma Christins knä..


En glad Viggo Mamma Anna och hennes son Elis


Viggo, pappan, farfar och gammel farfar

Detta får vara bra för idag...


Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni vägarna förbi Långasjö någon dag får ni gärna komma och hälsa på :)

Jag håller med dig om att man tappar minnet, man kan skylla på det så länge man ammar men jag tänker skylla på det tills alexander fyller 15 ;)

2009-03-05 @ 17:45:04
URL: http://alexandersliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Anna: Ja vi kommer gärna å besöker er när vi är neråt :) Minnet kommer nog aldrig vara desamma :)

2009-03-05 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0