19/3 Tidiga kvällar

Viggo somnar vid sju tiden på kvällen det är mycket tidigare mot va de va i början av hans liv då han kunde vara vaken till 1 om nätterna :) Men som sagt han vaknar ju desto tidigare, men det gör inte mig så mycket faktiskt är man bagare så är man van att sriga upp tidigt. Det är skönt att komma upp i tid då hinner man mycket mer!

Idag har vi varit på öppna förskolan, när vi kom hem så tog hela familjen en promenad.
Sedan åkte pappa och jobbade och jag och Viggo tog en liten lur, sedan åkte vi till Frida, Lucas och Alice jag skulle hämta mina ljus och så blev vi kvar där ett par timmar, tiden gick verkligen fort, men har man kul så :)


Tjena kompis!

Så i morgon är det fredag igen och vi ska träffa de andra mammorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0