18/3 Morgon pigg

Vår son har börjat bli väldigt morgonpigg! Han somnar ju ganska tidigt om kvällarna så vi ska väl inte klaga om han sover från halv 8 till klockan 6? Men som sagt han vaknar vid sex och är klarvaken, det är bara till att masa sig upp ur sängen och gå ner och leka. Det är lite jobbigt för pappan i familjen då han jobba em denna veckan så han vill kanske sova lite :) Men även han får stiga upp med tuppen...Han kom ner vid 8 idag då satt han och mös med Viggo!

Jag filmade lillkillen när han log och sov efter simmet igår, han snarkade som bara den lyssna och le




Mys med pappa, men visst ser han lite fullifan ut?

Idag har det varit kanon väder ute, Viggo och jag va på en liten promenad sen satt jag i solen en stund medans han sov i vagnen. När jag satt där i solen slog det mig något, vad ska lillkillen ha på sig till sommaren? ska dom gå i shorts å t-shirt och en solhatt på sig? Dom är ju känsliga i hyn, ska man smörja in dom varje dag även om man inte ska vara så mycket i solen? eller hur fungerar det?
Jaja, om en vecka ska Viggo få smaka lite mat...Vi måste också köpa en matstol till han, vet bara inte vad vi ska ha? Blir det en IKEA antilop eller va heter dom? Eller ska man köpa en tripp trapp eller hokus pokus? Vilket är bäst?

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har den billiga vita från IKEA, den funkar jättebra. Tänkte köpa en sån BRIO tripp trapp trull när bebisen behöver den andra. Den från IKEA kostar ju 99 kr (149 med brickan) och den duger alldeles utmärkt :)

2009-03-18 @ 21:04:55
URL: http://alexandersliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0