8/6 födelsedag, bullbak och bad

Grattis till Mormor som fyller år idag!




Det har varit lite knasigt om nätterna för Viggo nu ett tag, antar att det är tändrna som växer...
Så när vi ätit gröt och så idag så gick Viggo och jag upp till pappa som låg kvar i sängen, klockan va ca 8:30 då pappa gick upp och vi låg kvar och somnade i 2½ timme! fattar ni vilken panik jag fick när jag vaknade vid 11. Herregud hela dagen hade ju gått, men tror både Viggo och jag behövde de idag.
Vi har varit och handlat och jag köpte jäst för att jag skulle baka lite bullar nu ikväll

När pappa åkt till jobbet så åkte Viggo och jag till Frida som också bakade bullar, haha. Vi hjälpte henne det va trevligt.
Nu har jag sista plåten i ugnen och Viggo är nybadad, han vaknade igen men är jätte trött så somnar nog när som helst igen.

Såhär mysigt hade han när han badade idag



Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0