14/6 Tandborstning

Vi har börjarr borsta Viggos tänder nu när dom kommit upp så pass :) han vill gärna hålla i tandborsten själv..


Det går lite bättre när mamma hjäper till!




Helgen har varit helt underbar, vi har varit en HEL familj hela helgen (nästan).
I lördags va vi i kalmar då pappa skulle köpa sig en bilstereo till sin BMW, när vi varit på NETONNET så åkte vi vidare till CITYGROSS för att inhandla lite mat.
Vi åkte sedan till Ålems marknad för att hitta en keps till lillkillen men dom hade inte en enda barnkeps...vi hittade en jätte tuff t-shirt som jag ångar att vi inte köpte, det stod ÖVNINGS-GÅR på  :D haha
I fredags så va Jesse och Chrille här och tittade på film vi planderade också midsommarafton som vi ska spendera med dom.

Idag har jag varit med Frida och Alice på cirkus, det var första gången Alice va på cirkus och det gick bra tills Clownen kom hon blev rädd för den och om jag inte mins fel mamma så va jag med rädd för clownen va?
Vi stannade till paus, sedan åkte vi och hämtade pizza som vi åt hos familjen Axelsson/Karlsson där pappan och Viggo väntade på oss!

Kort sagt så har helgen varit helt underbar! Nu väntas Midsommarvecka och i morgon ska vi börja med picnick!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Helt riktigt du var rädd för clownen,lite otäckt var det allt, han kom ju så nära!Kommer du ihåg när du fick rida på elefanten då? Då var jag rädd istället!!

Kram på er!



2009-06-15 @ 09:09:39
Postat av: Mormor

Skulle bara tala om att vi har sorg idag, vår Musse sover gott i sin katthimmel,han hade blivit påkörd och vikit hädan,så nu har Lukas ingen att leka med när han kommer nästa gång,snyft.

2009-06-16 @ 08:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0