15/7 Förlåt...

Först får vi be om ursäkt för att vi inte uppdaterat på hur länge som helst, men vi har inte varit hemma och inte haft tid att skriva något.
Sen får jag be om ursäkt för att jag är dålig på att ta kort...så nu när vi har haft "semester" så har de inte blivit så mycket fotande tyvärr men jag lovar jag ska bli bätte på de.....

Jaja ska vi komma någonstans så får jag nog börja fundera på vad vi har gjort dom senaste veckorna...

Förra veckan åkte vi ju till Viggos farmor och farfar för att passa deras kossor när dom skulle till öland på semester, det gick bra dom höll sig lugna och fina! Kan erkänna att jag själv inte va nere i ladugården mer än en morgon :O
Faster Jessica och farbror Peter va också där hela veckan, vi hade jätte trevligt! Viggo fick en leksak av dom, en räserbil som han jagar förfullt här hemma, ska se om jag kan filma en snutt på de i morgon :D

På tisdagen så va Thobias kusin och kusin barn på besök Elliot blir 2 i augusti Viggo ville hålla på Elliot hela tiden, konstigt att han kan se att det är ett barn och han verkar förstå att det är det med! senare på eftermiddagen kom faster Therés och Thobias och jag lämnade Viggo i fastranas händer och åkte till Linköping för att gå ut och äta och kolla på bio, vi såg Johan Falk GSI, den va RIKTIGT bra....

Onsdagen bara gick det va dåligt väder och tråkigt.....

Torsdagen åkte fastrarna, Viggo och jag till Linköping för att shoppa lite, men de fanns inte så mycket...
Farmor och Farfar kom hem och dom hade haft de bra dom med

Fredagen så åkte vi in till Västervik och kollade lite åt mat och glass, de va visfestivalen så de va lite folk ute, vi hittade en tröja till Viggo som ni får se i morgon med..

Lördagen åkte vi hem och de va skönt att komma hem men vi stannade inte så länge utan på söndagen så åkte vi ner till mormor och Göran för Thobias behövde ha hjälp med bilen :)
Vi hann med en sväng till Kosta men de va sjukt mycket folk så vi tittade inget utan tog bara en lunch...
Tisdagen åkte jag och Viggo ner till min gammelfarmor i Olofström, hälsade på henne lite...Inte så ofta man träffar henne men de märks att hon blir 90 i oktober.

Nu fick ni en snabb blick på va vi har gjort den senaste tiden haha Frida är du nöjd nu?


Klapp klapp




En liten filur


Ska man hälpa pappa så får man ha lurar på sig haha en aning förstora men ack så söt, va ju musik i dom så han tyckte dom va bättre än kidsen :D


Avslutar med en film Viggo har hittat sin nya leksak, han ålar sig omkring överallt och har förstört lite blommor men va gör de?


Kommentarer
Postat av: frida

du var du duktig som bloggat så jag é så NÖJD SÅÅÅ... thithi

2009-07-16 @ 06:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0