19/1 Föräldrargrupp

Denna dagen har gått lika fort som alla andra...Idag skulle ju äntligen f-gruppen börja och vi kom dit och träffade en andra massa bebisar och mammor...Alla va himla trevliga så de blir nog en härlig tid...Viggo skötte sig exemplariskt (stavas de så?) han va iaf jätte duktig och log i mitt knä och tittade och log :)

Vi satt och pratade mycket om babysim och så hörde jag att dom bara skulle ha ett par grupper nu med start i morgon och på torsdag, jag hade också hört innan att bebisen ska vara 3 månader innan man börjar, och då skulle inte vi kunna börja försen till hösten, vilket jag tyckte va synd...Tur att man har vänner som jobbar i simhallen då :)
Det slutade med att Viggo och jag ska på babysim redan i morgon :)
Vi ska träffa en mamma och en annan bebis innan så vi kan gå dit tillsammans också himla roligt!!

Vi vägde ju Viggo idag med...han vägde hela 5330g han hade hunnit och bli 58.2 cm lång och huvudet va 39 cm...

Jag har också tränat idag och jag är trött så detta får räcka för idag!

kram å hej från oss


Kommentarer
Postat av: Johan

Han kanske ska bli simmare då! Nu sitter jag på jobbet och allt är lugnt och bra! Bara sex timmar kvar sen är det läggdags :)

2009-01-21 @ 00:56:14
Postat av: Linda

Johan: Ja vem vet, men helst ska han väl bli fotbollskille? :) hoppas det gick bra att jobba och att dom va snälla mot dig :)



Faster T: Ja visst är han goo, ses snart!!

2009-01-21 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0