18/1 Söndag

Hu va tiden går idag är det söndag, helgerna går verkligen fort...
Fredagen gjorde vi inget särskilt Jesse och Chrille va här och kollade på Let´s Dance...På lördagen åkte vi till mormor och Göran för att Thobias skulle fixa lite med bilen...
Medans dom va i garaget så åkte mormor, Viggo och jag först till Emmaboda och de gamla jobbet på Fenix :) Dom hade verkligen fått det fint där nu, mycket lättarbetat, nästan så man blir lite sugen på å börja baka igen....iofs så tycker jag det är roligt att baka...får se vad som händer efter mammaledigheten...

Efter vi hade hälsat på Uffe och co så åkte vi till Lindås för att hälsa på gammel moster Helena och Pertti där fick vi gott fika...när vi fikat så åkte vi vidare till Kosta och outletten då med en passagerare mer, Helena ville ju också följa med det va trevligt.

Viggo sov nästan hela besöket i Kosta som varade ganska så länge dom där "gammel" syskonen skulle titta på kläder och de tog en stund men det gjorde inte oss något...Jag själv hittade faktiskt inget vettigt till lillkillen men till mig själv så ett par nya träningsbyxor, det går ju åt nu igen :)

Morbror Johan kom också till outletten han har kommit hem från grannlandet nu och det betydde att vi fick en till passagerare med oss hem...när vi kom hem så lagade vi mat och sedan va de kväll och då tittade vi på handboll som sverige vann överlägset...och även körslaget det därimot va lite konstigt tyckte jag att de va Robban som åkte ut men så är det.

Idag söndag har vi faktiskt inte gjort många knop, kollat på skidskytte och inte så mycket mera, men dagarna går så himla fort även om man inte gör något..
Och jag bara skriver och skriver blahablaha....

Tyvärr så hade vi inte kameran med oss denna gången men Viggo han ler nu mycket bara man räcker ut tungan så kommer det ett fint smile...han är så goo

I morgon ska vi äntligen på föräldrargruppen och det innebär? vägning och mätning iaf sen får vi väl se jag vet inte så mycket men troligtvis så kommer jag skriva om det i morgon kväll för då är Viggo och jag själva pappa jobbar kväll denna veckan..

En liten mullig goding...


Kommentarer
Postat av: Faster T

åhhh tussen så söt han e längtar till dopet.. kanske biter av en liten bit från han.... sååå goooo.

puss o kram på er alla...

2009-01-20 @ 23:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0