5/3 Bullbak

Idag har Viggo och jag varit på öppnaförskolan mycket barn va de där idag....trevligt va de som vanligt att träffa andra mammor/pappor med deras barn...
Vi åkte hem för att umgås lite med pappa innan han for till jobbet vi lagade mat och lite sen åt vi och pappa försvann själva blev vi och vi la oss som vanligt på soffan en stund ;)

Sen fick jag ett ryck fick för mig att baka bullar...vilket jag också gjorde, stora fina bullar :)

Måste bara tala om att Viggo räcker ut tungan till alla nu :) haha

I morgon är det fredag och vi åker lite söderut i morgon, vi åker till mormor och Göran för att sedan åka ännu mer söderut på lörda vi ska ju till skåne på Moas dop.


Vipps så blev han en ko :O


Lika glad som vanligt...


Nybakta bullar och mjölk någon?

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0