3/2 uppdatering

Kanske inte är den bästa att skriva här :P, det har iofs inte hänt så mycket sen sist vi hade ett snabb besök av faster Jessica i lördags, även mormor och Göran va här och lämnade en spinningcykel så vi kan cykla lite :)

Viggo har blivit mycket bättre, han är piggare (förutom nu) han sover som en stock efter en härlig massage och ett gutt bad idag :) De va meningen att man skulle dyka men vi gjorde inte de idag för han va ju like kinkig förra veckan så vi tog de lugnt men idag gick de bra tror han tycker om de iaf, dom kan ju inte tala om :)

I helgen ska vi till Helsingborg och Moa, hon ska döpas...trevligt....

Skulle lagt upp lite bilder men jag hade inget batteri i kameran så de får bli en annan dag kanske i morgon?
Jo just de i morgon har jag bestämt att vi ska åka till stan och kolla på lite "fin" kläder till Viggo han måste ju ha något fint på sig på lörda :) och så säger vi grattis till gammel farfar idag han blir hela 71 år :) (min farfar)

Jag har också pratat med min gammel farmor och hon ville komma på dopet så då får vi passa på att ta kort på oss, är ju faktiskt 5 generationer nu....

tjo på er

Kommentarer
Postat av: Mormor

Har det blivit något cyklande då?Vad trevligt att Gammelfarmor orkar komma på på dopet!Viggo är ju barnbarnbarnsbarn till henne!Fantastiskt!Där fick man tänka till lite,mycket barn blev det.

2009-02-04 @ 07:12:26
Postat av: Linda

Mormor: ja faktiskt har vi cyklat lite :)ses i morgon

2009-02-05 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0