18/2 Hipp Hipp Hura

För PAPPA idag...Han fyller hela 26 år idag.

Jag själv har varit hos frissan idag skulle lägga i lite slingor i håret tänkte jag..Det blev bra efter ett litet extra moment :) Vi har tydligen så mycket metaller i vårt vatten så när hon la i blekningen så bara sprakade de i håret och det blev HETT med en gång..haha..fick gå och sätta mig vid tvätten istället och så fick hon hålla på med vatten och bleking :) men det blev lite ljusare iaf...(tur att man inte gör något med håret hemma)

Vi ska ju döpa lillkillen på lördag men det har fortfarande inte ringt någon präst så jag börjar bli lite nervös, har ringt men får inte tag på någon känns lite sådär...

Viggo har vuxit som bara den nu tycker jag det går verkligen fort...




ska lägga upp fler bilder lite senare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu ar jag i bangkok, imorgon aker vi till kambodja, sag till pappa att det gick bra med flyg och sa, har bara pratat med mamma en jattesnabbis, grattis till thobias!!



prellen ringer snart, skulle gjort en smiley men fattar inte tangentbordet hors om ett tag!

2009-02-18 @ 14:42:00
Postat av: Linda

Morbror Johan: Skönt att höra att resan gick bra, Thobias säger tack och du hade rätt prällen ringde :) Viggo säger att du ska vara försiktigt..kram från oss

2009-02-18 @ 15:05:46
Postat av: Mormor

Vad fin du blev i håret,det var ju tur att det inte brann upp!

Vi ses i morgon!

Krama Viggo från oss.

2009-02-19 @ 07:08:47
Postat av: Marie

Hej, Grattis till Thobias! Fin du blev i håret! Konstigt för jag hade samma dilemma i måndags när jag var hos frissan, mitt hår höll på att bli grönt när hon slingade, berodde tydligen på vattnet..

Nu ska jag börja packa för en vecka i småland, ska bli så kul! vi ses på lördag, kram Marie & Moa

2009-02-19 @ 12:59:23
Postat av: johan

haj! sitter har i kambodja, sjukt varmt ar det, tur jag bor 10 meter fran havet da!! har kort till ett tempel idag och kollat lite, uppdatera bloggen lite sa man vet vad som hander!!

2009-02-24 @ 13:25:12
Postat av: Åsa

Kanonfin i håret du ä!!!

2009-02-25 @ 10:23:26
Postat av: Åsa

Kanonfin i håret ju!!

2009-02-25 @ 10:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0