31/8 Sovmorgon

Ja idag så fick vi sovmorgon allihopa :) Viggo sov till halv 10 så dagen har gått ganska så fort...fast iofs så går alla dagar fort dom bara springer iväg och man hinner inte med.

Vad har hänt sen sist då? Jadu Viggo ställer sig upp och sköter sig mest själv nu, hihi han är dock lite snorig fortfarande men det börjar ge med sig!

Jesse och Chrille va här i fredagskväll och vi grillade och åt potatisgrätäng (fusk från min sida) dom hade även köpt en fin nalle till Viggo som han har i sin säng nu! och just de säng, Viggo har fått sitt rum nu :) han sover jätte bra där skönt faktiskt! Vi sover också mycket bättre när man inte har en bebis som sparkar en i magen :D

Ilördags så va vi på Mönsterås bruk för dom hade något 10års jubileum på sågen och då skulle vi åka och kolla lite på pappas masikn som va där för visning, pappa hoppade in en runda och körde och vi tittade på, såg även Magnus Samuelsson som va där för att lyfta lite skrot, han är inte dålig den mannen...där ligger man i lä
själv så har jag fuskt lite med maten igen :P men jag går iaf varje dag och hoppas inte att det har ändrat sig något på vågen?!

Har ju ingen själv så kan inte väga mig rätt skönt :D

Imorgon ska jag åka och jobba på karlssons även onsdag och torsdag, fredagen och lördagen blir det tidningskörning

Det va allt från nu.



Kommentarer
Postat av: Johan

Du borde skriva oftare för vi träffas ju så sällan!

2009-09-06 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0