26/8 Hipp hipp hura

För idag blir Viggo 9 månader :D som jag alltid säger gud va tiden går fort!

Vår otroligt söta kille!


Viggo har nu som först lärt sig att dricka själv alltså hålla i muggen..hihi och ni ska se när han väl tagit den så släpper han den inte heller :)

I helgen så va vi hos Viggos farmor och farfar, pappa skulle hjälpa till att tröska så då följde vi också med!
Vi hamnade på bröllop i lördags, de va Thobias kusin som gifte sig och dom va otroligt fina! jag vet iaf vilken låt jag vill ha på mitt bröllop när vi gifter oss (om typ 100 år :D)

Igår så kom vår bästa vän frida på besök och såklart hade hon med sig lilla Lucas som inte är så liten längre han har ju redan hunnit bli 1 år! och går de gör han med :) så mysigt när ni kommer vi tycker om er ! tack för ni finns...

nähä nu måste jag göra mig iordning för vi har blivit bortbjudna till Tobias, Sofie och lille söta Albin!


Jag kan stå :)


Gott med rån!


det va detta jag menade, sover som en stock men håller krampaktigt om sin mugg :) (i sin nya bilstol)


Kommentarer
Postat av: Åsa

ja just de ni har oxå en jubilar idag :) grattis te han =)



Nice m ett Uknabesök =) Synd att vi inte va hemma, hade varit kul å ses men vi kanske kan få till de nästa gång ni är åt hållen?



Nu blidde ja ju nyfiken både på låten å på brudparet... tell me baby, pleeeease ;)



Kramkram

2009-08-26 @ 21:10:47
Postat av: Faster Tess

Bästa killen, redan nio månader jaa då går han väl snart eller é han inte som faster?? hihi...



saknar er så o längtar tills vi ses när de nu ska bli.. blev ju inget sist faaan..

Pusso kram

2009-09-01 @ 15:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0