17/8 Mycket har hänt

ja nu va de kanske dags för lite uppdatering igen...

Jag har hunnit bli 22 år, Viggo har kommit på hur man ställer sig upp mot precis allt och även hur man tar sig ur gåstolen...Ajaj inte så bra de kanske :D

Vi har också varit på bröllop då våra fina vänner Ronny och Frida numera är herr och fru Karlsson.
Vi har varit barnlediga igen då vi va på GP speedway i Målilla, va hade tur med vädret det regnade lite men smarta uffe hade tagit med sig lite plast :D hiih

Annars är allt som vanligt, jag jobbar på nätterna och mina underbara pojkar sover som grisar...

Med mitt GIande så går det väl bra har dock fuskat lite i helgen men om en stund ska Viggo, Lukas och jag ta en promenad. För övrigt så hade jag gått ner 4 kg! på en månad så det är väl okej?


Brudparet


Tärnan och Bestmanen! (ser lite skum ut men kollar på Viggo)


Här är plasten jag pratade om!

Kommentarer
Postat av: Anonym

4 kg är ju kanonbra! Hur jobbigt är det med GI på en skala? Måste hitta något jag klarar av ;)

2009-08-17 @ 18:43:31
Postat av: Christin

4 kg är ju kanonbra! Hur jobbigt är det med GI på en skala? Måste hitta något jag klarar av ;)

2009-08-17 @ 18:44:02
URL: http://erlandssonjonsson.blogg.se/
Postat av: Anna

nej jag övningskör fortf. :) ja men om man får skylla på nåt så är vår bil så stor så man ser ju inte om det står nåt bakom. Men hur kan man vara så dum så man ställer vagnen bakom bilen? haha

2009-08-20 @ 11:00:32
URL: http://alexandersliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0