9/4 Glad påsk

En riktigt GLAD PÅSK önskar vi er alla...

Idag har vi varit på öppnaförskolan och Viggo han har verkligen varit på ett glatt humör tror han låg och pratade nästan hela tiden, efter öppna så gick vi med Frida för att hämta Alice på dagis hihi de har nästan blivit som en vana nu! Men jag måste säga att jag tycker verkligen det är roligt att umgås med både Frida och Christin tack så mycket för ni finns!
Tror inte att Viggos och min vardag hade varit så rolig annars!

Jaja nu ska jag packa och styra lite inför Ukna vistelsen! Kommer uppdatera därifrån jag lovar!



Kommentarer
Postat av: frida

Jag lovar dig att vi tycker om att umgås med dig me, du e toppen och lille viggo ;)

2009-04-09 @ 14:07:18
Postat av: Christin

Vi tycker samma här :) Glad påsk på er, kramar

2009-04-09 @ 15:51:58
Postat av: Morfar

Kul Linda att du har så trevliga vänner att umgås med. Glad påsk på er och hälsa dina svär föräldrar. Kör försiktigt.

2009-04-09 @ 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0