5/4 Matvrak

Nu har helgen fart förbi i en väldig fart som vanligt. Vi har tillbringat den i Vissefjärda hos mormor och Göran.
Måste erkänna att jag har varit väldigt dålig på att fota i helgen, dels för att Viggo har varit lite gnällig han ha velat äta varannan timme, hmmm det är faktiskt lite jobbigt. Men det är väl bara att gilla läget, han kanske är inne i någon växtperiod nu...Annars så är han ju lika glad som vanligt.

Idag söndag har jag varit på klädparty, och jag kunde ju inte låta bli att handla lite kläder till vår älskade son, dock blev det kanske lite mer än vad jag räknat med :-O


Denna tröjan blev det, brum brum


Och så detta gulligt va? Tänk sen när han kryper runt med en kanin i rumpan :)

Viggo har också ätit morot i några dagar han gillar det mer än potatisen..
Nu ska jag mysa lite med pappan i familjen innan sängen lockar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0