25/4 Marknad

Får be om ursäkt att jag inte skrivit något på länge, men vackert väder och datorn hör inte riktigt ihop. Nu passar jag på lite innan Viggo ska äta gröt och vi ska göra oss i ordning för Fliseryds marknad, de ni :) haha nog inte så mycket knallar där inte, men vi ska dit lite för Thobias ska följa med Fridas gubbe Ronny på folkrace idag, och på kvällen har vi blivit bjudna dit för att äta lite grillat! Mums.

Denna veckan har jag varit hurtig Christin och jag har varit ute och gått alla dagar utom igår. fast igår var jag nära döden på riktigt, va på ett spinningpass och de va GRYMT jobbigt....men som ni märker lever jag + att jag inte behövde laga mat när jag kom hem, Gulliga Jesse hade kom innan jag åkte och när jag kom hem så hade Thobias och hon grillat och gjort potatisgratäng...tack snälla

Annars har de inte hänt så mycket vi har varit på mammaträff och vi la upp bebisarna på rad älst-yngst kommer kort på de..

återkommer imorgon


Malva, Tilde, Viggo, Elis, Emrik, Elias och Alex.



Kolla så söt han är (bortse från mitt bröst tack) hihi





Kommentarer
Postat av: frida

så söt han blev under vattnet, ps kul att ha barnen upplagada så hihihi

2009-04-25 @ 08:55:16
Postat av: Mormor

Blev det något på marknaden?Viggo är duktig ,men jag blir nervös....lika stirrig som när du var liten och dök och bara försvann!Sådan mor sådan son.Hihi.Kram!

2009-04-25 @ 09:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0