2/4 Mamma

Hej å hå
 Här går tiden så fort, det händer inte så mycket med Viggo mer än att han pratar så de låter som han säger mamma :O haha

Jag lovade ju att jag skulle lägga ut bilder på dom fina kläderna som han fick av gammelfarmor och farfar i detta inlägget kommer dom!

Idag torsdag så va Viggo och jag ute och gick med Frida och Lucas Christin och Anton. Efter promenaden blev det fika på fiket, mums..Jag kommer skriva mer ikväll då jag har en film och en annan sak som vi ska fota och visa er alla som läser. Undra va de kan va? Inget särskilt men lite roligt är det allt.

Inte nog med att det börjar gå mot vår nu så märks det att man börjat träna lite! Fick på min förlovningsring idag! HÄRLIGT. slippa ha den runt halsen!
Har hängt ut tvätt ute idag, satt ute en timme med och Viggo sov i vagnen, herregud solen tar ju, mina pippi fräknar kom fram med en gång..tss



Framsida


Baksida

Glömde ju tala om att Viggo fick paket av sin mormor som hon hade köpt när hon va i portugal!
Här kommer den!




Söt va?


Mina "underbara" fräknar efter en timme i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0