31/12 Nyårsafton

Idag är det nyårsafton och vi har blivit bjudna till våra vänner jesse och chrille. Ska äta lite gott och spela spel mysa helt enkelt...

Igår så hände det saker i våra liv, jag skulle åka och klippa mig tänkte jag, och pappa och son skulle vara hemma..det gick jätte bra Viggo tog flaskan med mat och det funkade, så himla skönt nu behöver vi inte vara orliga att det inte fungerar och morsan kan vara iväg själv några timmar :D


Så blev morsan, feta luggen :)


Här kommer lite bilder på Viggo och hans "plastkusin" som är tre veckor äldre, alltså så är detta Görans barnbarn...


Viggo och Moa!!



Nu önskar vi alla GOTT NYTT ÅR!!!

Vi ses 2009 :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin fina tjejen... pussa tussen från mig... kramar

2009-01-06 @ 15:04:17
Postat av: Faster T

glömde skriva vem de va ifrån men Tess så klart hihi.. ha de bästa

2009-01-07 @ 14:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0