28/12 Julen slut, alla slut V 30 dagar

Herregud vad tiden går fort...Våran lilla kille har blivit en månad han har fått sina första A-D droppar och bara växer och växer...

Julen har varit bra, blir ju lite farande men alla har varit nöjda, konstigt att Viggo fått mest paket trots att han bara levt i en månad :D Jag vet inte riktigt vad vi ska börja men jag tror att vi lägger ut lite bilder från våran jul och så får vi se vart vi kommer...

Dagen innan julafton så kom mormor och Göran och morbror Johan, för att klä granen och mysa lite


Så belv våran julgran...

Vi spelade också bingo lite när vi hade tid, vilket resulterade i att vi vann på dom två lotterna vi hade hela 200 kr vinst med 100, inte illa de ni...

Julaftons morgon började med frukost och inte nog med det så snöade det, vi fick en liten vit jul iår :D medans mormor och jag va i köket och lagade julmaten så satt grabbarna inne i tvrummet och fotade Viggo...dom bilderna lägger jag i slutet av inlägget...
 
När vi hade ätit så blir man alltid så mätt konstigt nog?? Vi satte oss en stund i soffan och hade det bra, tiden går också så himla fort när man har trevligt och mysigt....Kvällen led mot sitt slut efter paketöppning och glass och ostkaka, gästerna åkte hem och kvar blev vi i familjen Jonsson/Weidner..
Vi gick och la oss tidigt för på juldagen skulle vi åka till farmor och farfar....

Vi kom iväg som vi skulle lillgrabben sov och det gjorde pappan med, jag fick äran att köra :)
När vi kom fram drack vi kaffe med alla som var där farmor, farfar, faster Theres, Philip, faster Jessica och Peter..sen hade vi paketutdelning även där innan det bar av till gammel mormor och morfar för lite julfirande med den delen av släkten....det är pappas kusiner och moster...bilder kommer här även pappas kusin barn Elliot på 1 ½ år :)



Vi åkte hem igen på annandagen för pappa skulle jobba på lördagen....han åkte till jobbet och när han kom hem hade han nästan 40 graders feber stackan....Vi skulle ha åkte till mormor för att sedan idag åka till morfar men det blev lite ändrade planer Viggo och jag åkte själva så pappa fick vila upp sig :) det gav resultat han är bättre idag men inte helt feberfri..lägger upp lite bilder här nere nu för nu orkar jag inte skriva mera, får bli en uppdatering i morgon med det jag missat :)

Viggo hans mamma och pappa tackar så mycket för allt vi fått i julklapp!!


Gammelmormor Barbro....


Faster Theres och Elliot

Vi eldade i spisen julafton...


Fundersam kille?



Kommentarer
Postat av: Faster T

Tack för allt själv... :-)

har bror min blivit sjuk. ajabaja smittade jag han.. mamma o pappa blev oxå sjuka... men jag är på bättringsvägen. var skönt o komma hem igen.. :-)

Nästa gång ska faster pussa o krama på sin Tusse så han nästan blir blå hihi....

Ha de bästa puss o kramar

2008-12-29 @ 12:37:49
Postat av: Anonym

Faster T: Bror din är bättre idag :) och lillkillen längtar efter att bli blå ;) ha de bra och hälsa mannen i huset.

2008-12-29 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0